2012/09/12

Cats, cats and more cats! ... and some more cats...

New designs for the keychains that are going to a cat shelter in Sweden. ... I'm forever re-doing these, I wonder if I'll ever actually ship them... ;o Actually, I'm really liking these new designs; I'm using old scraps of watercolour leftovers and using the existing patterns to lure out the kitties. What do you think?
Speaking of cats (when am I not speaking of cats?), park kittens again:





6 comments:

  1. These cats are adorable and I wish you would post some of those on Etsy for us...xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. aww! Actually, I do want to use a couple of them for something, but what...? hmm

      Delete
  2. Your cats always look like they are up to something! They are so cute.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes, I do believe they spend most of their time thinking aobut playing. Playing and eating, and a nap in between. :)

      Delete
  3. Nancy, me gustan tus dibujos de gatos, las fotos de los gatos también me gustan, ya te dije que yo soy más "perrero" que "gatero" pero eso no quita de que me guste el gato como animal muy bello. La foto del gato negro es la que más me gusta.
    Y tus dibujos con acuarelas viejas, están geniales. a mí también me gusta a veces utilizar algún color viejo, es como que el tiempo hace que los colores se "hermanen" no es cierto? el termino correcto sería que estén "engamados" esto es, que los años hacen que unifiquen un poco la gama de colores. bueno, me fuí por las ramas, como suele decirse, jaja. empecé con los gatos y terminé con los colores.
    Byeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee un abrazo!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D Si tengo que decir la verdad... me encantan todos los animales, pero los perros no entiendo! :o bueno, de toda manera no es como si tengo lugar para tener un perro tambien ;)

      Delete